Μετά το πέρας των σχετικών εργασιών, η μεν Μάρκου Μπότσαρη θα είναι άνοδος, ενώ η Πέτρου Συνδίκα
κάθοδος. Οι μονοδρομήσεις, που αναμένεται να ανακουφίσουν σημαντικά την κυκλοφορία, ειδικά τις πρωινές ώρες αιχμής, πιθανότατα θα υλοποιηθούν μέσα στο καλοκαίρι, οπότε η κυκλοφορία των οχημάτων μειώνεται με αποτέλεσμα να είναι ευκολότερες οι αλλαγές, κυρίως αυτές που αφορούν συνήθειες ετών. Οι εργασίες, όπως εξηγεί ο εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Κυκλοφορίας, Στάθμευσης και Οδικής Σήμανσης του δήμου Θεσσαλονίκης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος, θα υλοποιηθούν από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», η οποία τις ζήτησε στο πλαίσιο ανακούφισης και διευκόλυνσης της κυκλοφορίας στην περιοχή, αλλά και της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας. Αφού έλαβε τη σύμφωνη γνώμη των υπηρεσιών του δήμου Θεσσαλονίκης, θα αναμένει τις απαραίτητες εγκρίσεις από την Τροχαία Θεσσαλονίκης και τις υπηρεσίες της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Και ποδηλατόδρομος!
Οι δύο μονοδρομήσεις θα συνοδευτούν πιθανώς από διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, χωρίς όμως να απαγορευτεί η στάθμευση των οχημάτων. Πάντως, στη Μάρκου Μπότσαρη, σχεδιάζεται να γίνει και ποδηλατόδρομος. Στόχος είναι να συνδεθούν οι περιοχές που βρίσκονται γύρω από τη Μάρκου Μπότσαρη και την Πέτρου Συνδίκα με τον ποδηλατόδρομο της Νέας Παραλίας. Ο ποδηλατόδρομος της Μάρκου Μπότσαρη θα βρίσκεται στη μία πλευρά της οδού και θα είναι διπλής κατεύθυνσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου